Sunday 17 November 2019

Снежинки

Вече два почивни дни плета снежинки. Не знам защо, досега винаги съм плела цветя и всички приятели така ме познават. Аз дори не знаех как се плетат снежинки, но се научих като гледах клипчета в интернет и следвах инструкциите. Никак не е трудно, да знаете.

Ноември е още - студено, но ясно. Бегониите, мушкатата и латинките все така ярко цъфтят. Сутрин колите са покрити със скреж, но през деня е меко и стрелицията в градината, която очевидно не знае какво са сезони, пак е направила пъпка, която ще цъфне напролет.

Със сигурност обаче зимата дойде по-рано тази година Настани се в стаите, които децата освободиха, за да следват живота си. Сега в тях спят орхидеите, които имат нужда от време, за да направят новите пъпки. Неочаквано се намери и място за всичко, което досега затрупваше стола ми в спалнята и аз изведнъж се сетих, че този стол служи за седене в студени недели и стихнали вечери, за четене, за рисуване, за плетене на цветя и снежинки.

Едва когато децата тръгнат по пътя си, осъзнаваш истинското предназначение на вещите и на зимата.

А снежинките са красиви, нали?




No comments:

Post a Comment