Sunday 16 June 2024

Седем лични правила,

които се опитвам да спазвам:

*

Това, че нещо не ми харесва, не означава, че не е стойностно.

Това, че имам достъп до интернет и профил в социалните мрежи, не означава, че трябва да се изказвам по всяка тема.

Това, че нещо е похвалено или наградено, а аз не виждам достойнствата му, е повод да прочета повече, да потърся контекста, да се опитам да разбера.

Това, че нещо е сътворено от някого, ме кара да бъда внимателна с него. Не е задължително да бъдем приятели.

Това, че е лесно да нараня човек, не е покана да го правя.

Това, че „Осанна!“ и „Разпни го!“ винаги вървят заедно, не значи, че са страните на един и същи медал.

Това, че всички правят така, не е достатъчна причина за мен.

*

Понеже съм човек, не винаги спазвам собствените си правила. Но се опитвам. Помагат ми хората, на които държа.

П.П. Снимката не е за привличане на вниманието. На нея са камъните с форма на сърце, които приятели ми подаряват. Вярвам, че тайната на доброто е там.

No comments:

Post a Comment