Friday 9 March 2018

Едно желание повече


Връщам се от обедна почивка и намирам върху клавиатурата на компютъра мартеничка. Решавам, че някой от българите в генералната ни дирекция е идвал, докато ме е нямало, и е оставил това закъсняло подаръче. В служебната ми поща обаче ме чака писмо от едно италианско момиче в отдела: "Светла, изгубих гривничката, която ми подари на 1 март, преди да мога да видя цъфнало дръвче и да си пожелая нещо. Затова днес отидох до българския магазин и си купих нова. Купих една и за теб, защото реших, че ще се зарадваш да имаш право на още едно желание. Когато се върнах в офиса, намерих изгубената си мартеничка, подарена от теб."

Интересно нещо е животът, нали? Аз пък точно тази сутрин след душа забравих да си сложа мартеничката и даже мислех да се връщам, но се отказах, за да не изпусна влака.

Ето така с италианката си имаме мартенички и днес: тя две, аз – още една.

И не знам дали е случайност или Вселената наистина бди над нас, както казва Стефания, но винаги е хубаво да имаш право на още едно желание.

Очаква ни пролет.







2 comments:

  1. Thanks for sharing your tradition and for telling this story with your beautiful words. It is really special to feel part of something connecting us to other people, and helping us to believe in our dreams and hopes. надявам се, че те ще станат верни

    ReplyDelete
  2. Thank you, fellow dreamer! Аз също се надявам да се сбъднат!

    ReplyDelete