Sunday 19 December 2021

Далечна и скъпа

Сигурно и вие като мен си имате една далечна елха, която ви е много скъпа.

Тя може да е съвсем истинска, но да грее на 2000 километра от дома ви.

Или да грее като спомен от детството, за което разстоянията и годините нямат значение.

А може би и едното, и другото да са верни за вашата далечна елха, както са верни за моята, която ми е толкова скъпа.

Когато в началото на тази седмица майка и татко украсяваха елхата далече от мен и аз попитах дали любимото ми чайниче е още здраво, те ми пратиха ей тази снимка.

Здраво е. И все така любимо. 

Както и една гъбка в червено и бяло. Както и едно снежно човече.

Сред най-крехките неща на Земята са коледните играчки и когато те съществуват отпреди нас да ни има, значи е важно да бъдат любими и здрави.

Вярвам в мисията им да пазят онези далечни елхи, които през разстояния и години са ни толкова скъпи.  


 

No comments:

Post a Comment