Thursday 23 April 2015

КНИГИТЕ – ЗАЩО ГИ ОБИЧАМ:



  1. Защото са с мен от самото ми раждане - и за двете благодаря на моята майка;
  2. Защото са били с мен и в хубаво, и в лошо, и в никакво време (както и в слънце, и в дъжд, и на плаж - и на много от тях им личи :-);
  3. Защото са ми помагали да не бъда сама;
  4. Защото са били една сериозна причина да искам да бъда сама;
  5. Защото - независимо от възрастта - продължавам да вярвам, че всичко, което се случва в тях, е наистина;
  6. Защото – независимо от възрастта – продължават да ме разсмиват с глас и да ме разплакват със сълзи;
  7. Защото са ме срещнали с хора, които съм щастлива, че съм срещнала;
  8. Защото вероятно са ми помогнали да не срещна хора, които изобщо не бих желала да срещна;
  9. Защото мога да говоря за тях с часове;
  10. Защото просто не мога без тях.
  11. Обичам ги.

No comments:

Post a Comment