Friday 30 January 2015

ПОЩЕНСКИ КУТИИ

Сигурно се дължи на непоправимо романтичната ми природа, но аз наистина вярвам, че пощенската кутия няма да си отиде! Сигурно защото и досега за Коледа получавам хартиени коледни картички. Разбира се, по-често е пълна със сметки, банкови извлечения и рекламни брошури, но и те вече стават все по-малко и малко, защото електронните известия ги изместват, докато ги заместят напълно. Пощенските кутии обаче ги е имало и ще ги има, защото все някъде трябва да бъдат поставени безценните хартиени писма с шарени марки.

Обичам да правя снимки на пощенски кутии и приятелите знаят, че често ги моля да ми снимат кутии, когато пътуват из далечни и близки земи. Имам вече цяла колекция и ще започна да ги показвам малко по малко. На блога съм приготвила специално кътче за тях, където да ги публикувам. Ще се радвам, ако идеята ви хареса и се включите и вие. Молбата ми е да изпращате само снимани от вас пощенски кутии – интернет пространството е пълно вероятно с хубави снимки и аз с радост бих ги разгледала, но тук искам да има само лични и оцветени с емоция мигове. Отбелязвайте къде са направени; разказвайте повече за тях - ако искате. Ако не искате, снимките също говорят. Авторството ви задължително ще бъде отбелязано.Можете да ползвате полето за коментари или да ми пишете на електронната поща skabaktchieva@gmail.com

Аз ще поставя началото с нещо много скъпо за мен: кутиите, до които съм тичала често в първите двайсет години от живота си. Вероятно много от вас веднага ще познаят къде са:

2 comments: